tirsdag

Mitt kjøkkenvindu i juni 2016

 Mitt kjøkkenvindu i juni er fylt med:


 En liten utenlandsk boks, en liten engelsk tekanne,
 små figurer, jordbær-porselen,
 et dekorert fat fra Russland,
 salt- og pepper-kar fra østen,
 fugler,
 te-servise fra fjæren strøk,
 et Ungarsk te-selskap,
 en liten vogn med figurer fra hvem vet hvor?,
 en orientalsk liten tekanne,
 og min vakre sommerutsikt.
Mitt kjøkkenvindu i juni er fylt med eksotiske ting fra fjerne strøk,
og ønsker om en fin sommer både hjemme og på ferie!

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så koselige turminner du har samlet
i ditt junivindu.
Ha en riktig god sommer :)

Hajan sa...

Tack Gry, för dina fina rader. Det är ju GAMLA SYNDER MINA MÅLNINGAR. Så intressant
följer alla norska program. Drottning Sonja älskar jag, vi har ju fått följt henne just på sådana besök i Svensk TV- Jag har inget emot någon i Ert Kungahus.
Man följde ju med spänning deras liv innan det blev bröllop.
Du har pyntat så vackert som vanligt. Det är en fröjd att följa gig. men det bliver ju bara en gång i månaden. Målar din mamma fortfarande och är med i
den kursen. Önskar Dig och din familj en skön och god sommar.
Kram från Hajan

Lev Livet Lett Lokki sa...

Vakkert, Gry!
Jeg ønsker deg en herlig juni :)

Klem fra Charlotte