torsdag

Vårt lille konditori

Håndverksbua har åpent hver lørdag fra kl 12.00 - kl 16.00,
og da har vi åpent vårt lille konditori
På lørdag hadde jeg vakt,
og da bakte jeg muffins...
Jeg bruke den samme oppskriften som til sommerfesten.
Rosa med sjokoladepynt,
og lyseblå med marshmallows pynt.
Stykker av rosekaka ble også servert,
og sjokolademuffins.
Det er selvbetjening
og kopp velger du selv,
her har vi bare gamle koselige kopper.
Du kan kjøpe kaker hjem til ettermidagskaffen,
eller sette deg ute,
oppe i bruktbokbutikken,
 inne i butikken,
 eller på kjøkkenet.
Vil du vite mer om Håndverksbua tykk her.
***
I morgen er det fredag og helg!
Håper finværet holder seg!
Klem : )


13 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Her var det mye fristende:))
Så flott pyntede muffins, synes de sjokoladeblomstene var så vakkre...
Her går nok salget i en fei tenker jeg:)
Ønsker deg en riktig god fredag!

Orlaug sa...

Å, so koseleg detta ser ut........og so DEI flotte kakene, ein fryd både for auge og gane......
God helg!

Beth sa...

Åh, såå koselig da?
Et ordentlig "gammeldags" konditori med de lekreste kaker?

Jorun sa...

Skulle gjerne smakt på kakene!! De ser utrolig fristende ut!
En fin helg ønskes deg!

Fjordheim sa...

Dette ser herlig ut.
Så koselig å kunne sette seg ned med et kakestykke og litt drikke fra en koselig kopp.
Men har dere godkjente kjøkken der dere baker? På vårt bruktmarked får vi ikke lov til å selge hjemmebakt, bare gi det bort. fordi vi må ha næringsmiddeltilsynet til å godkjenne kjøkkenet vi baker på i tilfelle.
Ha ei strålende helg :)

Sologbolig sa...

For et kjempeflott tiltak. Og mmmmmm disse såg deilige ut !
Ønsker deg ei riktig god helg.
Klem fra Sigfrid

Monicas sa...

du kreative kvinne....fikk vann i munnen av å se bildene av muffinsene...

Eikerota sa...

Skulle gjerne tatt en tur dit om jeg bodde nærmere.. For noen herlige muffins du lager!! Tror jeg må bake litt med ungene i morra;-) Så flott at dere får til så mye bra i Valnesfjorden! God helg, og jeg sier det igjen, jeg blir så inspirert av bloggen din!

anneskreative sa...

Så koselig og delikat dette så ut.
Lekkert bare å se på.....regner med at salget gikk strykende.
Anne

Eirin Edvardsen sa...

heisan! PÅ bloggen min ligger det en award til deg, for din kreativitet og inspirasjon på bloggen din. Ta utfordringen om du vil:-) klem

Eirin Edvardsen sa...

Forresten, så må jeg si at den butikken og konditoriet ser helt fantastisk ut! Er det i Valnesfjorden?

Janne i Fagerlia sa...

Får nesten vann i munnen når jeg ser disse lekre muffinsene. Virkelig noe som skjerper matlysten.

Yvonne sa...

flotte bilder!! de sjokolade blomstene du har som pynt på muffinsene er utrolig gode!! hehe kose deg!!