lørdag

Påskekalender gave 8, i går hadde vi Indisk aften Biryani, lammegryte, nanbrød og billedvisnig

Disse påskekyllingene av keramikk, har barna lekt med, så de har både brukket vinger og hatt.
Jeg har ikke hjerte til å kaste de,... synes de er så søte.
Har du en påskepynt som er litt ødelagt,
og som du ikke greier å kaste?
Påskegave 8,
Og på lappen står det:
Påskeaften Fest!
Og inni en flott Tildaboks,
Full av PÅSKEGODT!
Nå var jeg vel heldig!
I går ordnet vi Indisk aften, Jeg lagde Biryani, som Vijis mor har lært meg,
Indisk lammegryte og Nanbrød.
Til dessert Kesari med mandler og rosiner.
Carina, Karoline og jeg hadde pyntet oss i  våre vakre indiske klær,
og jeg viste bilder, og fortalte familien om min fantastiske tur til India!
********
Tenk i dag er det Påskeaften...allerede..
Ønsker alle en fin aften!
Påskeklem : )

4 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Heisan og god påske :o)
No har eg hatt ei god stund inne på bloggen din. Den er verkeleg koseleg! Eg legg deg til i favorittane mine, og kjem attende igjen og igjen...
Hilsener fra Siri

janne - kathrine sa...

Hei, hei.

Så hyggelig med en påskekalender da :-)
Her går det mest i påskegodt om dagen, men i dag blir det deilig lammestek :-)
Ha en fortsatt flott påske! Hilsen J-K

moa sa...

hei gry

så utrolig søte små kyllinger...
skjønner godt at du ikke har hjerte til og kaste de...
mmmm... maten din så bare så godt ut!
ønsker deg en koselig påskeaften
klem fra moa

Janne i Fagerlia sa...

Så spennende med indisk mat. Håper gjestene likte det.