mandag

Award og utfordring

Jeg fikk denne Awarden fra
Tusen takk snille Trine!
Reglene finner du her
Gir den vider til
Mamma C med bloggen Hallon och Blåbær
Gratulerer med 1. års dagen
**********
Så er jeg blitt utfordret av Nita
4 favorittprogram:
Bonderomatikk* Nytt på nytt*
Martha Stewart show*Nigellas kjøkken
4 ting jeg gjorde i går:
Sydde trekk til puffen*Rydda i kleskap
Bar ved *spiste middag hos min mor
4 ting jeg ser fram til:
Å bli bestemor(sist i mars),
til min mann kommer hjem
våren og sommeren

4 favorittrestauranter:

Blix og Svendgårds i Bodø,

Fru Haugans hotell Mosjøen

og Edvardas hus (Hamarøy)

4 ting på ønskelista mi:

Ønsker at alle jeg er glad i har det bra. At jeg ble flinkere til å trimme.En vinter med lite snø.En tidlig vår.
Jeg gir utfordringen vider til:

Karoline , Malla ,

Jeanette69 og Janne Kathrine

Ha det fin!

Klem Gry : )

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din fina award. Du har en kram award att hämta på min sida:-)
Kram

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer med awarden!
Så flotte møblene ble i ny drakt,det var jo kjempesmart!
Ønsker deg en flott kveld!!

Karoline sa...

Takk for utfordring! Den er herved tatt:D Lurer på om jeg skal bestille meg en tur hjem til deg snart mamma. Trenger sårt flettaloff og mammaklem:)

Malla sa...

Takk for utfordringen! Har vært litt satt ut noen dager men kommer sterkt tilbake snart. Lover å følge opp utfordringen.

Klem fra Guri