søndag

Mitt kjøkkenvindu i august 2016


Mitt kjøkkenvindu i august er fylt med:
 boken TAKKEMAT
som min søster Ane og jeg har laget!
Vi er kjempestolte over resultatet!
Boken vår blir utgitt av forlaget Kagge,
og den kommer i salg først i august!! :)
Les gjerne mer her på takkemat.no



 Som sakt, boken Takkemat, en rød rose,
 litt fra boken,
 småkaker som er i boka, og som jeg har spart på lenge,
 lefser,
 flere sider av boken,
 søte spiselige blomster,
 og månedens utsikt!
Mitt kjøkkenvindu i august er fylt med
Vår nye bok TAKKEMAT!

3 kommentarer:

Hajan sa...

Så roligt GRY , VET DU DET ÄR DÅLIGT MED KOMMENTARER I GRUPPEN NU FÖR TIDEM,
SÅ DU ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN IGEN. SÅ SPÄNNENDE MED DEN NYA BOKEN,
DET ÄR JU ROLGT TILL HÖSTEN, NÄR DET INTE ÄR SÅ VÄLDANS VARMT.
NU HAR MAN JU INTE ORKAT FAKTISK-

TREVLIG AUGUSTI ÖNSKAR JAG DIG.

Lappen sa...

Boka så flott ut. Fikk lyst på den.
Hva koster den?
Takk for titten i bloggen din.

Gry sa...

Ang. pris se på side http://www.takkemat.no/ :)