torsdag

Mitt kjøkkenvindu i august

 Mitt kjøkkenvindu i august er fylt med:


 en nymalt kaketine, små kopper,
 en sommergave fra min søster Ane i glass,
en bok, en kanne og et glass -  
sommeren er varm og vi har drukket masse saft,
blomster, en dukke med vannkanne
 - blomstene har også trengt vann.
 en gradestokk
- kan ikke huske en så varm sommer,
 en tekanne, en tesil 
- myntete er godt i varmen,
 små kopper og en liten eske
- barnebarn og tantebarn har vært på besøk,
så det har vært flere runder med kaffe i hagen.
 en liten miniatyrkake
- den er laget av miniatyrkunstneren

 etter min original se her
Mitt augustvindu er fylt med varmt  sommervær og sommerglede.

4 kommentarer:

Hajan sa...

Det är knappt man tror att det är Augusti igen. Så fort det gått
konstigt att jag tycker det, eftersom jag sitter i rullstol fortfarande. Men man vänjer sig fort, vid sådana här tillfällen.
Som vanligt är ditt fönster pyntat
med så mycket vackra saker. Man måste titta flera gånger för att fånga allt.
Trevlig helg önskar Hajan

h.espe sa...

Som alltid kjempekoselig hos deg, og masse flotte ting i august vinduet ditt :)

Nyt somemrdagene videre!

Klem fra Hildegunn

Desirée sa...

Ja tenk nå er det allerede august! Koselig vindu, og den tina var jo så herlig :)

Ha en flott august!
Klem fra nord :)

Hajan sa...

mAN KAN INTE SE ATT DET ÄR KONSTGJORDA BAKVERK, JAG TRODDE DE VSAR ÄKTA.


SÅ TREVLIGT, HAR VARIT INNE OCH KOLLAT LITE TILL HOS DIG, TYCKER
DET ÄR SÅ ROLIGT.